Wizerunkowe

Portret wizerunkowy/ biznesowy/ korporacyjny

PRZYGOTOWANIE

Przed wykonaniem profesjonalnych zdjęć wizerunkowych / biznesowych przede wszystkim należy się zastanowić jaki ma być postrzegana nasza osoba – ważna jest branża, w której działamy, funkcja jaką pełnimy (lub na jaką aplikujemy) oraz misja firmy. Raczej słabo wyglądałby Pan w garniturze na wysoki połysk aplikujący na stanowisko “art-dyrektora” w dużej agencji reklamowej lub wyluzowana doktor kardiolog w kurtce z ćwiekami. Konformizm, wiem, ale tak czasem trzeba.

Przed sesją należy się wyspać i przynieść kilka ubrań adekwatnych do wyżej wymienionych kryteriów. Nie bójcie się kolorów! Biała bluzka i czarna marynarka to strój rodem z matury czy pasowania na ucznia – jest sztywny i mało oryginalny, jeśli jednak jesteście zdeklarowanymi tradycjonalistami warto taki look ożywić kolorową chustą, broszką lub apaszką. Ważne żeby czuć się dobrze i komfortowo.

NIE NIE

Czego unikamy podczas sesji wizerunkowych? Za ciasnych ubrań, niedopasowanych lub za luźnych marynarek (w ostateczności spinamy klamrą z tyłu ale po co kombinować jak można od razu dobrze wyglądać…) zbyt jaskrawych i BŁYSZCZĄCYCH ubrań. Biżuteria nie powinna za bardzo rzucać się w oczy, dekolt też delikatny – generalnie wszystko z umiarem, balans, balans. 

3P Properties

3P Properties

Adam, agencja reklamowa.

IRonin, IT.

Softwaremill, IT.

TIPI, UX project.

TIPI, UX project.

TIPI, UX project.

TIPI, UX project.

Paulina, HR.

 

Weber / Saint – Gobain

Weber / Saint – Gobain

Jonathan, actor, filmmaker.

SKA DYKTATOR

Michał, instruktor.

Ericsson, HR.

KLIENCI: 

  • 3P Properties
  • Weber / Saint-Gobain
  • Ericsson
  • Softwaremill
  • ABB
  • K2Legal
  • PZZ